Toch niet zo tevreden…?
Onze fotografen zijn zelf verantwoordelijk voor de selectie en de nabewerking van de door hen gemaakte foto’s. Ondanks alle zorg en aandacht die zij hieraan besteden, kan het natuurlijk gebeuren dat een foto of een geleverde afdruk niet aan je verwachting voldoet. Ben je niet tevreden? Neem dan eerst contact op met onze servicedesk. Onze collega’s daar kijken samen met je naar jouw vraag of klacht en proberen een oplossing te vinden.
Ruilen/retourneren
Direct nadat je je order hebt afgerond, gaat deze door naar onze afdeling Productie. Vanaf dat moment is het niet meer mogelijk om je order te wijzigen of te annuleren. Per ongeluk verkeerd óf te veel bestelde foto’s kunnen we dan ook niet terugnemen. Ga ja akkoord met de bestelling zoals je die aan ons doorgeeft, dan vervalt je retourrecht. Ook is het niet mogelijk om de digitale bestanden terug te geven of om te ruilen. Wel streven onze collega’s bij de servicedesk er altijd naar om een passende oplossing te kunnen bieden.
Niet tevreden over de geboden oplossing?
Ben je het niet eens met de door onze servicedesk geboden oplossing? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via de website van WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om daar je klacht te deponeren. Maar uiteraard hopen we dat we er samen uitkomen!